Cfarë është Seo?

Shkruar nga Adela Kodra

Cfarë është Seo (Search Engine Optimization)?

SEO (Search Engine Optimization) qëndron për strategjitë, teknikat dhe taktikat e përdorura për të rritur numrin e vizitorëve në një faqe interneti. Me fjalë të tjera, nëse optimizoni faqen tuaj për SEO, qëllimi juaj është të fitoni pozicionin e parë në faqen e parë të Google, Yahoo ose Bing. Sepse kjo do t’ju sjellë më shumë vizita në faqen e internetit. Ky trafik njihet si trafik organik (Organic Traffic).

SEO, në veçanti, është një disiplinë specifike e fokusuar në optimizimet e nevojshme për të patur një fushë të shëndoshë teknike dhe shpërndarjen e përmbajtjes që është relevante për përdoruesit dhe përfundimisht tërheq klientët e duhur në biznesin tuaj. Kuptimi i faktorëve të renditjes që lidhen me industrinë tuaj është çelësi për t’u bërë një fushë autoritative. Veçanërisht në industritë konkurruese të tregtisë elektronike, financave dhe shëndetit.

Pse SEO është e rëndësishme?

Optimizimi SEO është thelbësor për shkak se:

  • Shumica e përdoruesve të motorëve të kërkimit kanë më shumë gjasa të klikojnë në një nga 5 sugjerimet më të mira në faqet e rezultateve (SERPS). Per te perfituar nga kjo dhe per te fituar vizitorë në faqen tuaj të internetit ose klientë në dyqanin tuaj online ju nevojitet qe faqja juaj te jete në pozicionet më të larta te rezultateve te kerkimit.
  • SEO nuk është vetëm për motorët e kërkimit, por praktikat e mira SEO përmirësojnë përvojën e përdoruesit dhe përdorshmërinë e një faqe interneti.
  • SEO është e mirë për promovimin social të faqes suaj të internetit. Njerëzit që gjejnë faqen tuaj të internetit duke kërkuar Google ose Yahoo kanë më shumë gjasa të promovojnë atë në Facebook, Twitter, Google+ ose kanale të tjera të mediave sociale.
  • SEO mund t’ju bëjë përpara konkurrencës. Nëse dy faqe interneti po shesin të njëjtën gjë, faqja e internetit e optimizuar per motorët e kërkimit ka më shumë gjasa të ketë më shumë vizitore dhe ju te beni më shumë shitje.

Cilat janë fazat kryesore të procesit të optimizimit SEO?

Siç e përmenda më lart, SEO nuk është një proces statik, por një kornizë me rregullat dhe proceset. Për thjeshtësi, SEO mund të ndahet në dy faza kryesore:

On-site SEO: Çfarë rregulla për të aplikuar në faqen tuaj për ta bërë atë motor kërkimi miqësor. Jane një sërë rregullash qe kane te bejne me rregullimin dhe riparimin e të gjithë sitit kështu që të bëhet sa më “SEO friendly”.

dhe

Off-site SEO: Si të promovoni faqen apo blogun tuaj në mënyrë që të renditet më mirë në rezultatet e kërkimit.

1. On-site SEO:

Onsite SEO është mjaft i drejtpërdrejtë. Pasi të keni identifikuar fjalë kyçe më relevante për secilën faqe të faqes tuaj dhe vëllimi i kërkimit kundrejt konkurrencës / vështirësisë, është koha që të filloni të krijoni përmbajtjen tuaj rreth këtyre fjalëve.

Ju duhet të siguroheni që jeni duke përdorur fjalë kyçe në mënyrë të përshtatshme gjatë gjithë kopjes në faqen tuaj te internetit. Është gjithashtu e rëndësishme të përdorësh ato fjalë kyçe në titujt dhe titujt në secilën prej këtyre faqeve. Mos harroni të përdorni fjalët e tua të synuara në meta tags, përshkrimet e meta, etiketat e imazhit dhe URL-të aktuale për ato faqe.

Një mënyrë për të përmirësuar SEO-n është të shtoni më shumë faqe në website-n tuaj. Ketu nevojitet krijimi i nje blog-u. Çdo herë që publikon një postim të ri të blogut, ti i jep faqen tënde një faqe të re të indeksueshme dhe të kërkueshme.

2. Off-site SEO:

Off-site SEO njihet përgjithësisht si “link building”.

Cfarë është link building ose Backlinks?

Link Building është procesi i lidhjes (linkimit) se faqes tuaj me faqe te tjera te jashtme. Të ndërtosh linqe është një nga  taktikat më të përdorura në optimizimin për motorrët kërkimit (SEO), pasi linqet e jashtme janë nje sinjal që i shërbejnë Google për të vlerësuar rëndësinë e faqes tuaj. Për këtë arsye, faqet që kanë nje numer të lartë backlinks kanë tendencën të listohen më lart në rezultatet e kërkimit.

Ndërtimi i këtyre linqeve në mënyrë natyrale është një proces i vështire që kërkon shumë kohë pasi jo të gjithë linqet mund të krijohen njësoj. Një link nga një faqe me reputacion të lartë si p.sh nga New Yor Times ka një ndikim me të madh në SERP. Krahasur me një link nga një faqe e sapo ndërtuar.

10 Faktoret e pozicionimit te website-t ne motoret e kerkimit

  1. Fjala kyç në titull – Ndoshta elementi më i rëndësishëm për një renditje të mirë. Këshilla: jo vetëm fjalë kyçe por kontekstualizim me përmbajtjen e faqes;
  2. Lidhjet kontekstuale. Te fitosh nje backlink nga një blog që merret me te njejtin argument si website yt  konsiderohet nga të gjithë ekspertët e SEO-së si një faktor parësor për pozicionimin.
  3. Teksti i ankorimit. Është e padobishme të harxhosh shumë fjalë se sa e rëndësishme lidhet një lidhje me fjalë kyçe. Por nëse lidhja çon në burime jo relevante, vlera e saj zvogëlohet;
  4. Fjala kyçe në tekstin e website-t. Fjalët kyçe në tekst duhet të kontekstualizohen (prandaj mos të vendosen në mënyrë të rastësishme) dhe përdoren natyrshëm, pa u detyruar.
  5. Lidhjet dalëse. Për këtë ata jane te gjithe dakort: vendosja e linkeve te website te tjera ne permbajtjen e website-t tend është një nga faktorët vendimtarë për dhe pozicionimin e blog-ut tuaj;
  6. Vjetersia e faqes. Nuk llogaritet viti i regjistrimit te domain-it por reputacioni dhe popullariteti i fituar gjatë kohës. Nëse keni vendosur një përmbajtje unike dhe cilësore për vite, Google do të kujdeset mirë për hapësirën tuaj.
  7. Fjala kyçe në atributin alt të imazheve.
  8. Popullariteti i faqes. Një faktor thelbësor për një pozicionim të mirë, në pjesën më të madhe rjedh nga lidhjet hyrëse nga website-t kontekstuale të cilësisë së mirë;
  9. Backlinks nga social bookmarking. Edhe pse shumë link-e të njohura në platformat e rrjeteve sociale kanë atribute nofollow. Ato përfaqësojnë një hap vendimtar për të rritur popullaritetin dhe besimin e një blogu;
  10. Fjala kyçe në tagun H1. Vlera e tij është zvogëluar me kalimin e kohës. Por është mirë të vendosesh ne faqe një tag H1 me një fjalen kyçe. Për të nxitur por duke respektuar rregullat e koherences midis tag-eve headers;

Rreth autorit

Adela Kodra

E apasionuar pas web-it. Eksperte SEO dhe Digital Marketing. Më pelqen te shkruaj rreth teknikave me te fundit te Optimizimit SEO dhe cdo gje tjeter qe ka lidhje me WordPress.

3 Komente

Lini një Koment